Beginpagina Kalender Mondiaal Café: Brengt de jacht op grondstoffen onze aarde in gevaar?
| thema: economie  |

Mondiaal Café: Brengt de jacht op grondstoffen onze aarde in gevaar?

> MO - gepubliceerd op 16 april 2013
Datum van de activiteit :  op donderdag 16 mei 2013 - 20h00
Plaats van de activiteit : Zebrastraat 32, Gent

Op geregelde tijdstippen zal MO* in de Zebrastraat in Gent een Mondiaal Café organiseren over een actueel internationaal onderwerp. Dat kan een pittig debat zijn, een diepgaand gesprek of een boeiende lezing maar altijd proberen we licht te gooien waar voordien duisternis was.

In dit tweede Mondiaal Café gaan we dieper in op de wereldwijde jacht op grondstoffen en de impact daarvan op onze planeet aarde. Debat met Dirk Draulans (Knack), Raf Custers (auteur ’Grondstoffenjagers’), Koen Vlassenroot (UGent). Moderator: John Vandaele (MO*). Inleiding door Jan Roegiers (voorzitter Curieus Oost-Vlaanderen).

Donderdag 16 mei, 20u., Zebrastraat 32, Gent. Organisatie: Curieus Oost-Vlaanderen i.s.m. MO*. Zebrastraat Zebrastraat 32, 9000 Gent