Beginpagina    Persberichten    Andere organisaties    BEKENDMAKING LAUREATEN PRIJS VOOR DE DEMOCRATIE 2013/ PRIJS JAAP KRUITHOF 2013
| auteurs: Democratie 2000  | | thema: democratie , Jaap Kruithof  |

BEKENDMAKING LAUREATEN PRIJS VOOR DE DEMOCRATIE 2013/ PRIJS JAAP KRUITHOF 2013

> Democratie 2000 - gepubliceerd op 11 juli 2013

De laureaten voor de Prijs voor de Democratie 2013 zijn NETWERK TEGEN ARMOEDE (dat is het netwerk van alle verenigingen waar armen het woord nemen, intussen 58 verenigingen) en MANUEL CHIGUERO (mede-oprichter Brussels Platform Armoede; Ex-bestuurslid Vlaams Netwerk Armoede; Bestuurslid Belgisch Netwerk Armoede en de Europese koepel; Bestuurslid vzw Bij Ons)

JPEG - 34.9 kB

Laureaten Prijs Jaap Kruithof 2013: Brusselse Bond voor het Recht op Wonen (Rassemblement pour le droit à l’habitat) (BBROW) en Beweging voor Recht op Wonen Gent (BROW Gent)

Zondag 21 juli
Uitreiking Prijs voor de Democratie 2013
Uitreiking Prijs Jaap Kruithof 2013.
Groot podium, 19u30, Bij Sint-Jacobs

« November 2017 »