Beginpagina    Actueel !    Actie    Wie wil de Europese top blokkeren?
| thema: andersglobalisme , europa  |

Wie wil de Europese top blokkeren?

> Eric Goeman - gepubliceerd op 8 december 2013

Zoals jullie reeds weten, gaat een uniek bondgenootschap van werknemers, landbouwers en ngo’s, de Europese top van 19 december in Brussel blokkeren. Meer info vind je op www.d19-20;be. Zeven belangrijke kruispunten worden geblokkeerd vanaf 7u s’ morgens tot middernacht. De eerste uren van de blokkade zijn natuurlijk beslissend. De Actiecomités tegen de soberheid in Europa nemen samen met anderen het kruispunt van de Kruidtuin op zich. De aankondiging van de blokkade zorgt al voor de nodige zenuwachtigheid bij sommige politici die onze protestacties graag zouden beperkt zien tot brave wandelingen. We zijn dus op de goede weg. Om te blokkade te lukken hebben we wel volk nodig. Hiervoor rekenen wij op u. Het is uw individuele beslissing en deze van duizenden anderen om deze actie te vervoegen die het succes of niet van de blokkade zal bepalen. Indien u reeds beslist hebt deel te nemen aan deze blokkade, gelieve het ons zo snel mogelijk te doen weten per kerende mail voor maandag 9 december. Dit helpt ons de blokkade van ‘ons’ kruispunt goed te organiseren. Informeer ons ook over de uren waarop u beschikbaar bent. Ter plaatse zorgen wij ook voor de bevoorrading in warme dranken. Indien u nog twijfelt of als u vragen hebt over het verloop van de actie laat het ons dan aub ook weten.

Tot binnenkort in de actie!

Te bezoeken: Website

De ACSiE

Zie ook bijgevoegd pamflet in het Nederlands.

Website : http://www.comitesactioneurope.net
Twitter : https://twitter.com/#!/ComitesActionEU