Beginpagina    Actueel !    Actie    1 mei 2014 impressie

1 mei 2014 impressie

> Eric Goeman - gepubliceerd op 11 mei 2014

Beste vrienden,

Het was een mooie en strijdbare 1 mei dag. En zoals Dominique Willaert schreef op zijn facebook pagina: “we recupereerden de ’V’ waar hij hoort. Bij ons dus. De ’V’ van Verandering door Vermogensbelasting. Wij merkten niets van een verdeeldheid tussen links. Wij ZIJN links.”

JPEG

Hieronder een selectie foto’s voor een terugblik op onze kleurrijke bende. En onze djembéfanfare “WONTANARA” heeft van zich laten horen. Na veertien jaren aan het staartje van de manifestatie gebungeld te hebben mochten we nu de kop trekken van de vakbondsbetoging. We hebben dat zo goed mogelijk gedaan, daarom hierbij ook nog het fotoverslag van ABVV Oost-Vlaanderen, want wij hebben respect voor vakbonden, de strijdbaarste sociale beweging die de linkerzijde verenigt. Met dank aan fotografen Ann Schoorens, Jean-Marie Versyp, Joe Lampasa en ABVV Oost-Vlaanderen.

Enkele foto’s:

JPEG