Beginpagina    Notenkraker(s)    Open brief aan de Open VLD

Open brief aan de Open VLD

> Thierry Vandries - gepubliceerd op 21 mei 2014

Goede dag,

Onlangs heb ik een schrijven van Guy Verfofstatd en Maggie De Block als propaganda (in bijlage gevoegd) voor een stemafgave voor de Open VLD.

Als actieve lid bij Attac Köln voor twee werkgroepen namelijk WW (Weltwirtschaft) en bond NO-TTIP-Koeln (no-ttip-koeln.de) heb ik dit schrijven gevoeld als zeer ver van de werkelijkheid van onze gemeenschap.

TTIP staat voor de deur en de politiekers hanteren op alle wijze dat dit afkomst de non plus ultra zal leveren voor onze liberale economie. De feiten dat steeds meer mensen onder de armoedsgrens leven, bereiden helemaal geen zorgen bij de liberalen. Daarom stel ik u de vraag, of u bij interesse mijn antwoord op dit schrijven op uw webpagina eventueel wenst openbaar te maken.

Ik dank u bij voorbaat voor uw ondersteuning,

Met vriendelijke groet,

Thierry Vandries