Beginpagina    Actueel !    Actie    Steun de aardappelbeklaagden in beroep
| thema: GGO’s  |

Steun de aardappelbeklaagden in beroep

> FLM - gepubliceerd op 25 mei 2014

Op dinsdag 3 juni staan 11 activisten terecht in beroep omwille van hun deelname aan de actiedag tegen genetisch gemanipuleerde aardappelen in Wetteren op 29 mei 2011. Samen met honderden andere activisten, ruilden ze er GGO-aardappelen voor biologische aardappelen.

Oefen de schoffel Kata : www.youtube.com/watch?v=52cI5YqEx34 www.youtube.com/watch?v=VFaaiJg0M3E www.youtube.com/watch?v=E3L-5Z25w9E

Meer info: https://www.facebook.com/events/1537575793135590/ www.fieldliberation.org field.liberation@gmail.com

We zijn allemaal patatiesten !

« Juli 2017 »