Beginpagina    610. Archieven    Neen tegen de Europese Grondwet
| thema: europa  |

Neen tegen de Europese Grondwet

Attac treedt toe tot het platform voor een ander Europa

- gepubliceerd op 1 februari 2005

Het platform ’www.neetegendeeuropesegrondwet.be’ verzamelt alle organisaties en particulieren die het niet eens zijn met de ondemocratische wijze waarop het, al even ondemocratisch, Europees Grondwettelijk Verdrag de Belgische burgers in de strot geramd wordt, zonder mogelijkheid van debat.
Attac Vlaanderen, dat bij herhaling zijn ongenoegen met de gang van zaken verkondigde (cfr. ons standpunt), heeft het platform ondertekend en roept zijn leden en sympatisanten op om de website van het platform te bezoeken en het ook te ondertekenen.

Spip-redacteur:   patrick c

« December 2017 »